ÎNTREBĂRI FRECVENTE

        Cu cât timp înainte ar trebui să te contactez ?

        Este dificil de răspuns. Sunt unele evenimente deja rezervate de un an. Desigur, nu există o regulă, puteți avea noroc să găsiți o zi de sâmbătă în Iulie cu 3 luni înaintea evenimentului, precum și ghinion de a găsi o zi de vineri în Mai deja rezervată cu un an înainte. Sfatul meu este să sa mă contactați cât mai repede.

        Cum pot rezerva data evenimentului ?

        După ce ați decis dacă suntem echipa potrivită pentru evenimentul vostru, va trebui semnat un contract și achitat un avans, pentru a bloca data evenimentului definitiv ! Valoarea avansului este de 20% din valoarea contractului.

        Care este stilul vostru ?

        Atât fotografia cât și filmarea noastră este caldă, lejeră și editată într-o formă cât mai naturală. Încercăm să îmbinăm fotojurnalismul cu latura artistică a fotografiei. Dorim ca imaginile să aibă capacitatea de a aduce emoție chiar și după zeci de ani.

        Câte fotografii vom primi ?

        Numărul de fotografii predate depinde foarte mult de natura, amploarea și complexitatea evenimentului. Acest număr variează de la 500 de cadre până la câteva sute ! În altă ordine de idei, suntem adepții unei fotografii „muncite” mai mult, dar cu un mesaj puternic, decât „n” fotografii lipsite de esență.

        Putem avea fotografiile la rezoluție maximă ?

        Da, la momentul predării veți primi fotografiile la rezoluție maximă ceea ce vă va permite să le printați în orice laborator fotografic.

        Cine face selecția pentru album ?

        Aveți posibilitatea de a alege între două variante. Prima variantă este să alegeți voi toate fotografiile pentru album și a două variantă este să vă ajut în construirea poveștii. Vă propun un template al albumului creat de mine, unde va trebui să decideți dacă se păstreză designul propus sau înlocuirea anumitor fotografii.

        Câte pagini conține albumul ? Putem să adăugăm pagini suplimentare ?

        Nunărul standard este de 20 file (40 de pagini) și conține in jur de 60 fotografii. Aveți libertatea de a personaliza albumul așa cum doriți și de a adăuga pagini suplimentare.

        Cum putem fi siguri că fotografiile și filmarea nostră sunt în siguranță.

        Echipamentele foto / video pe care le folosim au slot dublu pentru cardurile de memorie, ceea ce înseamnă că voi avea backup permanent la materialul produs. Imediat a 2-a zi după eveniment vom face încă 2 backup-uri: un backup pe un hard disk extern cât și un backup pe un cloud online.

        Câte persoane cuprinde echipa RA Foto Studio ?

        Echipa noastră este formată dintr-un fotograf și un videograf. În unele cazuri, în funcție de amploarea evenimentului avem posibilitatea de a avea în echipă a treia persoană dedicată strict pentru Cabina Foto.

        Câte echipamente folosiți pentru materialul foto / video / audio ?

        În mod standard folosim o cameră foto, o cameră video mobilă și o a doua cameră video fixă. Legat de sunet, acesta pe durata petrecerii este înregistrat direct de la formație / DJ, pentru obținerea unui material cât mai calitativ. La cerere, putem extinde echipa cu încă un fotograf / videograf.

© 2010 - 2021 RA Foto Studio. Toate drepturile rezervate.

Termeni și condiții  -  Politica de confidențialitate

Tel: 0752 411 388Tel: 0741 766 215

rafotostudio@gmail.com

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Fotografi, cameramani
  • My Wed